wdrozenie sklepu online

Wdrożenie 7 Sklepów w rok

W ciągu roku wdrożyliśmy, otworzyliśmy i pokryliśmy treścią 7 sklepów, które generują zyski. Są widoczne w wynikach wyszukiwania, treści są zaindeksowane i rankują na frazy sprzedażowe na wysokich pozycjach. Jak do tego doszło?

Czy to było łatwe?

Oczywiście, że nie. Wdrożenie 7 sklepów w rok i pełne przygotowanie ich d sprzedaży, wymagało od nas pracy i zaangażowania. Jednak dzięki wieloletniemu doświadczeniu oraz odpowiednim narzędziom okazuję się to wykonalne. I co ciekawe, coraz bardziej dostępne dla osób, które tak specjalistycznej wiedzy nie mają.

A robi się to tak…

Ważne jest to, że nie są to sklepy z setką produktów i dziesięcioma kategoriami. W sklepie z największą liczbą elementów uzyskaliśmy wynik zbliżony do 3000 kategorii. Każda z kategorii ma swój unikalny opis z dobranymi frazami kluczowymi i treść, która jest przyjazna dla użytkownika i dla botów Google.

Łatwo policzyć, że liczba produktów w takim sklepie też nie może być mała. To dziesiątki tysięcy towarów, a każdy z nich opisaliśmy, używając odpowiednich fraz, dołączając zdjęcia, uzupełniając alty i dbając o odpowiednie nagłówki oraz przyjazdy dla klienta wygląd.

Case Study UGREEN

Jednym z przykładów takiego sklepu jest Ugreen.pl, z którego jesteśmy dumni, ponieważ przynosi zyski, generuje ruch i budzi zainteresowanie wśród coraz większej liczby klientów.

Po co aż 7 sklepów?

Jeśli zaczynasz tworzyć i rozwijać swój pierwszy sklep, dbasz o każdy szczegół, dzwonisz do supportu z najmniejszym drobiazgiem i wyrywasz sobie włosy z głowy, gdy padnie jedna forma płatności. Przy kolejnym i następnym jest dokładnie jak z kolejnymi dziećmi: z pierwszym katarem nie idziesz do lekarza…

I jest to w pełni zrozumiałe podejście, na pierwszym (sklepie!) musisz się nauczyć, popełnić kilka błędów, a potem zgrabnie wyprzeć je z pamięci. Kiedy dostrzeżesz pozytywne efekty swoich działań w postaci rosnącego ruchu, sprzedaży i wysokich pozycji wyszukiwania, chcesz więcej.

Polub torty

I nadal jest to uzasadnione. Robisz to dobrze, więc skalujesz swój biznes. Dlaczego więc nie zyskać pierwszych trzech pozycji w wynikach wyszukiwania na daną frazę? Czemu nie zgarnąć większości tortu, a nie zadowalać się jednym kawałkiem?

Nie wiemy – dlatego jemy dużo tortów 😉

Jakie działania podjęliśmy?

Według pewnej reklamy, żeby otworzyć sklep internetowy wystarczy kilkadziesiąt minut i kilkaset złotych. Więc dlaczego nam to zajęło aż rok?

Ponieważ:

  • pokryliśmy wszystkie sklepy unikalną treścią,
  • zainstalowaliśmy sklep na odpowiedniej platformie,
  • połączyliśmy sklepy z innymi systemami np. magazynowymi,
  • zintegrowaliśmy z Allegro, Amazon, eBay,
  • podłączyliśmy pod porównywarki cen typu Ceneo,
  • wdrożyliśmy i dostosowaliśmy maski sklepów,
  • zaprojektowaliśmy struktury menu sklepów pod SEO i pod użytkowników,
  • przeprowadziliśmy analizę UX,
  • przeprowadzaliśmy bieżącą analizę danych,
  • podpięliśmy narzędzia np. Google Analytics, Google Ads,
  • sprawdzaliśmy jak się sprzedaje, a jak powinno się sprzedawać,
  • stworzyliśmy strategie marketingowe,
  • połączyliśmy z innymi bazami typu PIM,
  • wgraliśmy produkty ze źródeł zewnętrznym lub ciągła synchronizacja,
  • szkolenie i wdrożenie obsługi jak działa system i jak go obsługiwać.


Oto zaledwie kilkanaście z z kilkudziesięciu NIEZBĘDNYCH działań do wdrożenia sklepów. Nie uważamy, że można je zrobić dobrze w kilkadziesiąt minut. Nawet w kilkadziesiąt dni. A zwłaszcza bez odpowiednich narzędzi. Nam w wielu wypadkach pomogło narzędzie Generator, które umożliwia tworzenie unikalnych treści produktów kategorii, linków i całego contentu, jaki musisz wytworzyć w e-commerce.

Przeczytaj także

  • PrePIM uniwersalny exporter produktów w eCommerce
    PrePIM to wszechstronna aplikacja do zarządzania informacjami o produktach, która ułatwia przygotowywanie i eksportowanie ofert, zbieranie danych od dostawców, hurtową edycję produktów oraz integrację z systemami eCommerce, zapewniając elastyczne i scentralizowane zarządzanie produktami w e-handlu.
  • Wdrożenie 7 Sklepów w rok
    W ciągu roku wdrożyliśmy, otworzyliśmy i pokryliśmy treścią 7 sklepów, które generują zyski. Są widoczne w wynikach wyszukiwania, treści są zaindeksowane i rankują na frazy sprzedażowe na wysokich pozycjach. Jak do tego doszło?
  • Rozwiążemy problemy Twojego eBiznesu
    Lata doświadczeń w eCommerce oraz własnym biznesie pozwoliły nam przebrnąć przez wiele problemów i wyjść z nich obronną ręką lub nawet wielkim sukcesem. Pomożemy także i Twojej firmie wyjść ze stagnacji, i narodzić się na nowo z wysokimi pozycjami w wynikach wyszukiwania, unikatowym contentem, uporządkowana strukturą menu oraz gronem nowych klientów, ceniących Twoją markę. Czym się zajmujemy?
  • Generator treści dla sklepów internetowych IdoSell
    Aplikacja Generator pozwala na modyfikację treści w obrębie produktów i elementów menu. Umożliwia także tłumaczenie setek opisów produktów, elementów menu i treści blogowych. Oznacza to, że w kilka dni można dodać nową wersję językową sklepu i pokryć ją w pełni treścią w danym języku.
  • WMS OMS CMS PIM Co To Znaczy?